neděle 22. září 2013

Švestková povidla



Povidla jsou velmi jednoduchá nepotřebujeme nic jiného než vypeckované Švestky trochu cukru a vody.To vše dáme do hrnce se silnějším dnem a vaříme na mírném plameni 4-6 hodin čím déle tím jsou hustší.
A zavaříme je v troubě předehřáté na 160 stupňů v pekáči s trochou vody cca 30 min. Po 30 min. vyndáme a otočíme víčkem vzhůru  a počkáme přes noc než vychladnou

Bon Appétit

10 komentářů:

  1. Milá Kristýnko...vítám tě v blogerském světě.
    Já mám povidla rozpracovaná, zítra projdou konečnou fází.
    Měj se zatím moc prima, pa Martina ♥
    http://myhappyangels.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za příjemné přivítání.Zatím to tak nějak zkouším...

      Vymazat
  2. ...tedy Kristýnko ty jedeš...vkládáš příspěvky rychlostí světla...mamka

    OdpovědětVymazat
  3. To je vše co mám zatím napečené a na focené potřebovala by jsem tu par strávníku aby jsem mohla vařit a péci.I soused dnes dostal koláč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Švestky, povidla a obecně všechno co se týče ovoce mám moc ráda:) (teda až na slivovici a další tekutý mok, ten vážně ráda nemám:) P.S. Těším se na další inspirativní příspěvky, protože jídlo mám fakt velmi ráda. Jsme stejně staré tak jsem ráda, že můžu číst další inspirativní blog o jídle. Krásný večer Lůca

    OdpovědětVymazat
  5. Kristýnko, blog je velmi pěkný. Přeji Ti spoustu návštěvníků, kteří se sem budou rádi vracet.
    Mě si už dostala, protože jsem objevila i recept pro diabetiky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Kristýnko,
    když jsem u Věrušky na blogu četla, že jsi si založila blog, čekala jsem první nesmělý příspěvek a tady to voní jako u profíků !!!!! Držím tvému blogu palečky a přeji spoustu nadšených čtenářů .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Kristýnko, vítám tě v blogovém světě a přeju hodně radosti v naší společnosti.
    Už teď se mi u tebe moc líbí, hlavně ten citronový koláč :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Kristýnko, přeji hodně úspěchů nejen v kulinářském světě, ale i v tom blogerském ;-) Krásně Ti to tu voní ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Holky moc vám děkuji za podporu a velmi milá slova

    OdpovědětVymazat