čtvrtek 3. října 2013

Rajská co milují děti a domácí knedlík


Rajská co milují děti.Toto jídlo bylo jedním z mích začátků, když mi bylo 15let, jako au pair jsem odjela do německa hlídát 2,5 letého chlapečka.Po týdnu jsem volala mamce se slzami že mám hlad a že se tu jí pouze i toust a tak i ten malí chlapeček.Moje mamka mi poslala pár velmi jednoduchých jídel co si zamiluje i dítě.Já měla chuť na svíčkovou ale k ní se dostaneme v průběhu času.Nyní je tu tahle úžasná rajská.
Co na ní potřebujeme:

  • sádlo 
  • cibuli
  • rajčatový protlak 2x
  • cukr
  • ocet
  • vývar
  • divoké koření (černý pepř, nové koření, bobkový list)
  • hovězí loupanou plec či mleté maso s rýží strouhankou a papriky
Nejdříve si rozpustíme sádlo v hrnci na kterém osmažíme zprudka maso aby se jen zatáhlo po té orestujeme cibulku do sklovata, přidáme protlak divoké koření a necháme chvilku restovat zasypeme hladkou moukou  a zalijeme vývarem.Po té vaříme dokud není maso měkké.Na konec dochutíme solí octem a cukrem.
Cukr přidávejte až na konec jinak by se vám připalovala.

A jak na tyto úžasný maminčiny domácí knedlíky bez kvásku:

  • polohrubá mouka
  • rohlík
  • vajíčko
  • mléko
  • prášek do pečiva
Rohlík rozkrájíme na kostičky a vše smícháme do tužšího těsta.Mezitím si dáme vařit vodu a do vroucí vody je vkládáme a vaříme 20 minut.Po vyjmutí z vodní lázně je propíchneme vidličkou aby unikl vzduch a pomocí nitě nakrájíme na plátky.





Bon Apettít 

Žádné komentáře:

Okomentovat